Sibiu

Pentru prima dată în Sibiu.

Eu, împreună cu iubitul meu ne-am propus să evadăm din prăfuitul București și să mergem cât de departe posibil, într-un loc liniștit și primitor în care n-am mai fost. Ei bine, auzind foarte multe povești drăguțe despre Sibiu, am ales să mergem și noi acolo 4 zile, să vedem despre ce e vorba.

piata-mare-sibiu

Iată și povestea noastră!

Dupa 6 ore de mers cu trenul, aventura noastră sibiana urma să înceapă. Aceasta avea să fie una de neuitat!

20170215_161730_fotor

Ajunși acolo, ne-am simțit in altă lume. Eram invăluiți de aerul proaspăt și arhitectura incredibiă a clădirilor. Atrași de peisaj, ne-am continuat drumul de la gară pană la pensiune…pe jos. Prima surpriză plăcută avea să vină! Pensiunea in care urma să poposim a fost una cochetă și primitoare. După ce ne-am acomodat puțin, în următoarele zile nu am făcut altceva decât să vizităm haotic împrejurimile.

Am vizitat cam tot ce ne-a ieșit in cale. Am intrat în fiecare clădire în care aveam acces pentru a afla istoria locului.

muzeul-bruckenthal

muzeul-de-istorie-naturala-sibiu

Am fotografiat orașul din Turnul Sfatului.

sibiu-piata-mica

Până și catedralele ne-au găzduit preț de câteva momente.

catedrala-evanghelica-catolica-sibiu

vitraliu-sibiu

sibiu

Am trecut și pe Podul Minciunilor.

podul-minciunilor-sibiu

Nu am lăsat deoparte nici străduțele pavate, unde se găseau cochetele și ingrijitele gospodării ale locuitorilor.

parc-sibiu

Vechile clădiri și monumente, dar și atracțiile turistice, au dovedit faptul că Sibiul iși poartă cu mândrie, din 2007, numele de Capitala Culturală Europeană. Oamenii veseli și calzi, soarele, cu razele lui timide care ne-a incalzit in toate zilele, dar și prietenoasele clădiri colorate au întregit tabloul orașului.

muzeul-de-istorie-sibiu

piata-mare-ziua-sibiu

Am bătut la pas tot Sibiul, fără să realizăm cum trecea timpul pe lângă noi.Chiar dacă la finalul zilei oboseala era copleșitoare, amintirile și peripețiile de acolo vor rămâne.

Am mâncat bine. Ne-am simțit bine. Nu am simțit nici măcar frigul de afară. Am fost ca doi copii curioși, care nu încetau în a cotrobăi pentru a descoperi cât mai multe lucruri. La final, ne-am lămurit. Am plecat de acolo cu un bagaj de cunoștințe mult mai bogat, cu o experiență extrem de plăcută, dar și cu o poveste de spus.

geam-sibiu20170215_113502_fotor

Am ajuns la concluzia că Sibiul este unul dintre orașele din România care reușește să te captiveze și să te ducă cu gândul la minunata istorie a țării. Pe langă acest aspect, Sibiul este destinația perfectă pentru câteva zile de relaxare! Ai toate MOTIVELE să îl vizitezi!